torsdag 29 oktober 2009

Antingen eller

Nu är jag här och skriver igen. Undrar om jag kommer att fortsätta att uppdatera bloggen såhär aktivt ända från till jul?

Blev bara så sugen på att göra en sån här "antingen eller" som jag sett att så många andra julbloggare har gjort!

  • Alkoholfri glögg eller glögg med alkohol?
  • Eget pepparkaksdeg eller färdigköpt pepparkaksdeg?
  • Kokt julskinka, ugnsbakad skinka eller ingen julskinka alls?
  • Glitter i granen horisontellt eller vågrätt?
  • Dopp i grytan eller inte dopp i grytan?
  • Tomten kommer med klappar eller klapparna ligger under granen?
  • Rim på klapparna eller bara en juletikett utan rim? (önskar att jag hade tålamod att rimma)
  • Jenny Nyström Jul eller Amerikansk Jul?
  • Fira Jul hemma eller hos Någon Annan? (än så länge i alla fall..)
  • Lussebulle eller Pepparkaka?
  • Knäck med mandelhack i eller Knäck utan mandelhack?
  • Carolas Julsånger eller Mariah Careys Julsånger?
  • Äta först och klappar sen, eller klappar först och äta sen?
  • Julstjärnor eller Hyacinter?
  • Julgranen in i stuga den 23:e eller granen in långt innan dess?

1 kommentar:

  1. Haha, så fånigt! Jag insåg precis att horisontellt och vågrätt är ju faktiskt precis samma sak, det är nog tänkt att det ska stå horisontellt eller vertikalt.. Och det är fortfarande horisontellt som gäller :)

    SvaraRadera