torsdag 29 oktober 2009

Mer jul med Molly

"..Men jag har en last som håller mig fast i ett järngrepp varje vinter"

De senaste veckorna har jag knappt kunnat tänka klart. Hela tiden har någonting annat, någonting utöver min kontroll, tagit över större och större del av mina tankar och sinnen.

Julen.

Julen, och allt vad den innebär. Jag spenderar hela dagarna med att tänka på den, och hela kvällarna med att läsa julbloggar, leta julpynt och presenter, fundera ut pyssel, etc etc.

Jag försöker att begränsa mitt tjat om julen inför mina nära och kära som inte är lika uppslukade som jag, men då samlas allt upp inom mig och jag bubblar snart över om jag inte får dela med mig av allt jag tänker på.


Därför startar jag denna julblogg.
Välkomna att fira mer jul med Molly!

2 kommentarer:

  1. haha, vad rolig du är...

    SvaraRadera
  2. Underbart!!! Så det finns fler som jag, alltså? Kul... Kul på jul. Jula på bara! Annelie

    SvaraRadera