söndag 1 november 2009

Födelsedag

God morgon!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Mollys födelsedag.. :)

Igår firade jag och min bror som fyller år om en dryg vecka våra födelsedagar tillsammans hemma hos våran mamma. Jag fick bl.a en pappersjulstjärna, glöggset med muggar och behållare och en liten julbock! Perfekt, tänkte slänga upp lite bilder senare idag. Imorse när jag vaknade och fick frukost på sängen av världens bästa sambo så fick jag nämligen en Canon EOS rebel t1i i paketet :) HURRA! Här ska fotas så det ryker, tack älskling!

Hoppas på några fler julrelaterade presenter idag när lite fler kommer och fikar och gratulerar (igår var det bara mammas släkt). Bl.a har jag önskat mig en skärmaskin för att underlätta julkortstillverkningen lite. Håll tummarna! :)

Hoppas kunna ta många stämningsfulla julbilder med den här skönheten :)

1 kommentar: