onsdag 4 november 2009

Pysselinvigning

Ikväll har jag tillverkat första julkortet! Är ganska nöjd faktiskt, jag är ju inte direkt någon erfaren pysslare trots att jag gärna skulle vilja vara.. Vill dock inte visa kortet i bloggen, blir ju inte så kul ifall någon som läser är den som ska få det !

Och! Idag har det SNÖAT :) Supermysigt, synd att det inte la sig på marken bara. Victor ringde mig när jag var på jobbet. "Hoppas jag inte stör, men jag ville bara tala om att det snöar ute!" Åh, vad glad jag blev! Rusade till närmaste fönster för att kika ut, ropade ut till alla på walkie talkien att kolla ut genom fönstrena (praktikanterna på jobbet tycker nog att vi är sådär seriösa på jobbet..)

Jag vet inte vad det är, men det är något magiskt med snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar