söndag 24 oktober 2010

Julhandlat

Igår var jag uppe i Stockholm och strosade runt i lite butiker med Victor. Hade hoppats på att fler julsaker skulle ha kommit upp på hyllorna, men lyckades ändå få med mig några juliga saker hem :)

Bland annat ett fint kalenderljus. Tycker ofta att kalenderljusen är för plottriga och har alldeles för många små tomtar/paket/teddybjörnar/you name it på dom.. Så blev glad när jag hittade detta stilrena med enkla siffror på! Jag gillade också att om man vänder på ljuset så räknar det ner dagarna till julafton :)




Både ljuset (35:-)och ljusstaken (179:-) köptes på Village på Kungsgatan, den butik som enligt mig fått upp allra flest julgrejer som föll mig i smaken! De tre ljuslyktor som står bakom köpte jag häromdagen på Mångfaldens hus i Nykvarn, de är från Nordal och kostar 79:- styck.



Dessa stickers fina (39:-) och ljusdekorationer (49:-) köpte jag på Panduro.



Och sist, men verkligen inte minst, ett härligt julte från NK. Rekommenderas starkt - underbart julig smak, och hela skafferiet fylls av juliga dofter när man ställer in påsen där :)

Två månader kvar till julafton idag..!

2 kommentarer:

  1. Det är samma te som du drack hos mig sist....
    Fina saker!

    SvaraRadera
  2. haha jag vet det, det var ju därför jag köpte det :)

    SvaraRadera