onsdag 20 oktober 2010

Provsmakat Vinter!

Idag var min sambo på Ica Maxi oxh handlade igen, och idag hade han med sig en Marabou vinter när han kom hem! Var tvungen att provsmaka med en gång, trots att jag igår kunde konstatera att jag inte gillade vit choklad så vidare värst.
Den var väl rätt okej, men inte alls lika god som förra årets vintersmak. Smakade en del vanilj, lite som att äta hård, rumstempererad vaniljglass! Men det räckte med en bit för mig, sambon får äta upp resten, och jag kommer inte att köpa hem den nån mer gång.
På plussidan så var den mycket snyggare än de andra marabouförpackningarna, den låg i guldig folie gömd i den snygga kartongförpackningen som vi redan sett i marknadsföringen (kan tyvärr inte ladda upp bild nu, något fel på blogspot).

Men nu har jag i alla fall testat :)

1 kommentar:

  1. Jag har precis köpt den och tyckte att den luktade väldigt gott och håller verkligen med - förpackningen såg jättefin och lyxig ut, plus för det!
    Dock är ju inte jag heller något fan av vit choklad, men jag hoppas att jag ska tycka om den liiiite i alla fall..

    SvaraRadera