lördag 6 november 2010

Adentsljusstakar

Phu! Nu är höstlovsveckan äntligen över. Jag jobbar på Tom Tits experiment i Södertälje, och det har varit ordentligt livat i luckan hela veckan (höstlovsrekord till och med!), men nu kan jag äntligen pusta ut och förhoppningsvis julblogga lite mer om kvällarna :)

Sitter och funderar lite över adventsljusstakar. Där vi bodde förut hade vi så smala fönsterbräder att vi inte hade plats för ljusstakar, utan hade stjärnor i fönstrena istället. Men nu när vi har flyttat så har vi mycket bättre med plats, så jag tänkte införskaffa mig några fina adventsljusstakar i år! Har svårt att hitta någon som jag riktigt fastnat för, men nu hittade jag en som åtminstone på bild såg ut att vara precis vad jag var ute efter :)


Gillar modellen jättemycket, och priset var verkligen inte att klaga över heller; 199:- på Rusta! Så jag ska nog ta mig förbi där en sväng i morgon och se om den är lika fin i verkligheten. Och så kan man ju passa på att spana lite på resten av pyntet där då också..! Fast det tänker jag inte säga till Victor ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar