måndag 16 november 2009

Äntligen måndag..

Äntligen en ledig dag efter vad som har känts som alldeles för mycket jobb. Idag har jag inte gjort någon nytta alls, utan bara sånt som jag själv velat! T.ex har jag pysslat, och utökat antalet färdiga julkort till 4 stycken. Det går sakta men säkert :) Sen gjorde jag mig en kopp te och ett par smörgåsar, tände ljus, lindade in mig i en filt i soffan och bläddrade och läste i mina jultidningar medans katterna låg bredvid mig och sov. Riktigt mysigt hade vi!

Jag måste också bekänna en sak.. Jag har lyssnat på julmusik! Jag kunde helt enkelt inte hålla mig längre nu, trots att det är två veckor kvar till advent. Men jag ångrar mig faktiskt inte, det var jättemysigt att lyssna på Absolute christmas till julkortstillverkningen och en Frank Sinatra-julskiva till tidningsmyset.

3 kommentarer:

  1. Hade du bras-DVD på i bakgrunden? Låter galet mysigt i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. haha nej, men det hade varit nåt! stod faktiskt och tummade på en sån där bras-dvd när jag var på ica maxi idag. det följer nog med en hem snart..

    SvaraRadera