tisdag 3 november 2009

Första julklappen inhandlad!

Har varit nere på stan en sväng med Victor idag. Helt otroligt, vid fyra - halv fem promenerade vi ner och det började mörkna rätt bra redan då. Så myigt när man närmade sig stan och såg alla lampor och ljusslingor som lös i mörkret, då började julstämningen infinna sig på riktigt!

Fick med ett och annat hem också:
Drömhem & Trädgårds julspecial (som jag suttit och läst i en dryg timme i nu, och ändå bara kommit ca 1/4. Så otroligt mysiga bilder som man kan stirra hur länge som helst på!)
En julig löpare från Indiska
En liten röd duk (kan rentav vara en servett, men tycker att den kommer passa fint under värmeljusen på vardagsrumsbordet), också från Indiska.
En röd genomskinlig karamellburk, även denna från Indiska.
Dessutom diverse Panduro-produkter till min planerade julkortstillverkning och några fina tygband i julfärger.

Jag bara älskar Indiskas julsortiment i år! Vill ha allt, verkligen ALLT! Sjukt fina saker, blir alldeles kär när jag går där inne.

Och dessutom har jag köpt en julklapp! Första för i år :) Kan tyvärr inte säga vad eller till vem, eftersom man aldrig vet vem som läser..

Nu ska jag återgå till min jultidning och drömma mig bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar