torsdag 12 november 2009

Julstädning

God morgon!

Börjar bli dags att fundera över och strukturera upp hur alla advent och julförberedelser ska se ut. Annars blir det bara pannkaka och stress över det hela. Har bestämt mig för att i år så ska här städas ordentligt inför jul, helst innan advent. Förra året var vi lite lama med städningen, men i år så blir det att röja ur alla köksskåp och torka och sortera, torka ur alla skrymslen och vrår, t.ex bakom spisen. Då tar städningen ett tag så det gäller att planera tiden väl. Dessutom måste jag ju hinna göra klart alla julkort, har fortfarande bara gjort ett! Och så måste jag brodera klart min julkorthållare också. Samt pynta, baka, köpa julklappar, etc..

Puh, får ingenting gjort om jag ska sitta här och blogga. Lika bra att hugga tag i grejerna!

1 kommentar: