tisdag 10 november 2009

Liten smygjul

Ojoj, nu har det visst gått flera dagar sen jag skrev här! Har haft fullt upp helt enkelt. Skrev senast om vad jag hade gjort i Lördags på dagen, och nu tänkte jag berätta om vad som hände i lördags på kvällen! Jag och Sara skulle hem till Elin för att ta en kopp te och titta på hennes och Andreas nya lägenhet. När jag jag ringer på så öppnar både Elin och Sara med ett "GOD JUL!", och härlig julmusik strömmar ur högtalarna och lägenheten är fylld med tända ljus.
Och så hade tjejerna en hel julpysselkväll planerad, som en lite försenad födelsedagsöverraskning. Skitmysigt :)

Elin och Sara med apelsiner och nejlikor i högsta hugg.

Färdiga apelsiner.

Pepparkakshusbygge!

Panduropyssel innan det blev pysslat..

Och panduropyssel färdigt! Härligt mysiga tomtar :)

Kvällen rundades av med att kolla några avsnitt av "Sunes jul" och äta av pepparkakshuset vi byggde tidigare under kvällen.
Tack Sara och Elin för en skitmysig kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka goa kompisar, som vet precis vad du vill ha. Härligt!

    SvaraRadera
  2. Så nu har du fått världens bästa födelsedagspresent! Den blir svår att slå för oss andra!/Svärmor

    SvaraRadera