lördag 7 november 2009

Second hand

Idag har jag, Victor, Mattsson och Olivia varit på Second hand till hjälp här i Södertälje. Mattsson och Olivia skulle kolla kläder till en maskerad, och under tiden passade jag på att gå igenom julsortimentet grundligt!
Här är vad jag kom hem med:

En vit, rund adventsljustake till vardagsrumsbordet. Blir nog bra sen när den är dekorerad med mossa och grejer! Tvåstycken små juliga krukor med hjärtmotiv, en löpare och två dukar. Dukarna är tänkta för vardagsrumsbordet, men har lite svårt att bestämma mig för vilken jag ska välja.

Vilken tycker ni?

Duk nr 1

Duk nr 2

4 kommentarer:

  1. Bild nr 1 , den tycker jag är snyggast.
    // Monica

    SvaraRadera
  2. Du kommer säkert få användning av båda. Dukar är ju inte rena så många dagar i sträck...
    Men jag håller nog med Monica, den första är finast. Men alla de andra sakerna är också jättefina. Vilken fynddag på loppis!!! :o)

    SvaraRadera
  3. 1:an tycker jag också! Vad tycker Victor? / Lena

    SvaraRadera
  4. Jag gilla båda! Kör varannan vecka som med barn till skilda föräldrar. Det brukar funka.

    SvaraRadera