måndag 13 september 2010

Christmas dreaming

I'm doing my christmas dreaming a little early this year..

Har precis tagit ett varmt bad och bläddrat i ett julmagasin från förra året med frank sinatras härliga jullåtar i bakgrunden. I år känner jag att jag ska strunta i mina fåniga principer om när man får börja lyssna på julmusik, pyssla, pynta, osv.
Självklart ska jag ändå försöka lägga lite band på mig och inte sitta hemma och lyssna på julmusik och dricka glögg varje dag i fyra månader framåt för det, men det underbaraste med julen är ju nästan ändå längtan dit. Varför inte låta sig själv koppla av och drömma sig bort med lite julmusik eller kanske se en julfilm någon gång då och då redan i september, om det får en att må bra?

Tack och hej fåniga principer.

1 kommentar:

  1. Precis min mening!:D Jag ska också släppa på alla fåniga principer. I vanliga fall brukar jag inte tillåta mig att lyssna på julmusik förens i slutet av november. Men jag lyssnade redan i augusti det här året! :)

    SvaraRadera