lördag 18 september 2010

Nu börjas det..!

Nu nu, nu är den på ingång..

Jotex har de redan laddat upp för fullt inför julen med gardiner, julstjärnor, dukar, tomtar, adventsljusstakar, m.m. Dessvärre tillhör Jotex julsortiment inte mina favoriter, det är inte min stil helt enkelt. Men det är ändå mysigt att kolla runt lite, och känna att julen sakta men säkert närmar sig..

Ser väldigt mycket fram emot att se hur Indiskas julsortiment ser ut i år, var väldigt förtjust i förra årets! Det kanske jag får vänta ytterligare någon månad med att se, men den som väntar på något gott..! :)

5 min senare.
Letade efter en bild från Indiskas julsortiment från förra året att slänga upp, men hittade då istället ett par smakprov från den kommande julens sortiment istället!!
Det ser ut att kunna leva upp till förväntningarna, och framförallt fastnade jag för dessa underbart fina tallrikar:

Hoppas att de dyker upp i butikerna i oktober, så jag hinner önska mig dessa i födelsedagspresent ;)

1 kommentar:

  1. Ja Indiskas julsortiement verkar vara väldigt bra det här året! :)

    SvaraRadera