söndag 17 oktober 2010

Bordsplacering i jul?

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, min mamma har precis skällt lite på mig för att jag aldrig skriver. Ska försöka bättra på bloggandet lite, för julkänslor finns det gott om och jag är varje dag inne och kollar alla julbloggar jag kan hitta för att se om det gjorts någon uppdatering!

Var nere en sväng på stan igår för att se om det hade hunnit komma upp något julpynt än, men det ser tyvärr ut som att jag får vänta ytterligare någon vecka. Men den som väntar på något gott.. :)

Har i alla fall redan hunnit köpa två jultidningar; Allers julmagasin och 101 nya idéer Jul. Har till och med hunnit krypa upp i soffan med mina tidningar, en filt, en kopp te och satsumas. Där har vi julstämning så det räcker och blir över!

Förra året visade jag bordsplacerare i form av röda julkulor som jag ville ha här i bloggen, men köpte dom aldrig. I år har jag hittat ännu finare placeringskorthållare som jag starkt överväger att köpa!

Dom finns att köpa för 190 kr/6 st hos Inreda.com. Superfina, och passar oavsett vilken färg man valt att duka julbordet med :)

4 kommentarer:

  1. Sv: Ja det tror jag allt! Även om Åhléns i mindre städer nog börjar lite senare :)

    SvaraRadera
  2. De var ju underbart fina! jag sitter här och trycker i mig satsumas, börjar likna ett beroende.. haha!

    SvaraRadera
  3. De var väldigt fina, stilrena :)

    SvaraRadera
  4. Ser fram mot att ha mitt namn på en sån i jul.... Puss!

    SvaraRadera