onsdag 6 oktober 2010

IKEA

Idag ska jag till underbara IKEA efter jobbet! Vi ska köpa soffa och lite annat smått och gott, och dessutom ska ju även alla juldekorationer ha dykt upp i butiken nu :) Egentligen brukar jag inte vara så mycket för IKEAs julsortiment, tycker inte det brukar vara så speciellt. Men en sak som är bra med det är just att det dyker upp så tidigt, för julsaker är ju ändå julsaker och oavsett om jag kommer att köpa något eller inte så är det i alla fall fantastiskt att gå runt och titta och plocka lite bland grejerna, och drömma sig bort till december månad när man själv får plocka fram allt sitt pynt.. :)

Hinner inte skriva mer nu, måste skynda iväg till jobbet. Och sen IKEA.. Får se om det blir någon uppdatering ikväll när jag har vart där!


1 kommentar:

  1. Vad mysigt! Måste också åka till IKEA och kolla in julsortimentet snart tror jag...

    SvaraRadera